HelpDesk pro uživatele IS Munis
Uživatelé informačního systému Munis mají od 1. srpna 2011 k dispozici službu HelpDesku, která nabídne zcela nový způsob
komunikace s technickou podporou IS Munis. Měla by výrazně přispět k vyšší kvalitě, efektivitě a spolehlivosti technické podpory,
zlepšit individuální přístup k zákazníkům, zvýšit dostupnost podpory a soustředit veškeré informace o řešených
požadavcích a průběhu řešení na jednom místě.
Po ukončení ověřovacího provozu bude nahrazena dosavadní e-mailová komunikace přes hotline@munis.cz právě HelpDeskem. Stávající
bezplatná telefonická podpora pro zodpovídání jednoduchých dotazů zůstane samozřejmě i nadále aktivní, využívání služby HelpDesk však zaručuje výrazně
vyšší úroveň technické podpory.
Služba je dostupná na adrese www.munis.cz/helpdesk
Po dobu ověřovacího provozu přihlašovací údaje získáte na tel. čísle 284 001 284 nebo na e-mailu hotline@munis.cz (uveďte Vaše jméno a příjmení, e-mail, telefon a funkci).
Služba HelpDesk informačního systému Munis v současné době nabízí:
- zadávání nových požadavků
- přehled aktivních či historických požadavků
- aktuální přehled o stavu požadavku
- možnost komentovat vyjádření konzultanta
- možnost znovuotevření požadavku, pokud není zákazník spokojený s řešením
- zasílání notifikací s informacemi o přechodech do stavu řešení, vyřešení požadavku, případně čekání na vyjádření zákazníka.