Telefon:  +420 603 972 497
                     
Skip Navigation Linksoffice4u.cz  >  Veřejná správa  >  IS Munis - HelpDesk

HelpDesk pro uživatele IS Munis

Uživatelé informačního systému Munis mají od 1. srpna 2011 k dispozici službu HelpDesku, která nabídne zcela nový způsob komunikace s technickou podporou IS Munis. Měla by výrazně přispět k vyšší kvalitě, efektivitě a spolehlivosti technické podpory, zlepšit individuální přístup k zákazníkům, zvýšit dostupnost podpory a soustředit veškeré informace o řešených požadavcích a průběhu řešení na jednom místě.

Po ukončení ověřovacího provozu bude nahrazena dosavadní e-mailová komunikace přes hotline@munis.cz právě HelpDeskem. Stávající bezplatná telefonická podpora pro zodpovídání jednoduchých dotazů zůstane samozřejmě i nadále aktivní, využívání služby HelpDesk však zaručuje výrazně vyšší úroveň technické podpory.

Služba je dostupná na adrese www.munis.cz/helpdesk

Po dobu ověřovacího provozu přihlašovací údaje získáte na tel. čísle 284 001 284 nebo na e-mailu hotline@munis.cz (uveďte Vaše jméno a příjmení, e-mail, telefon a funkci).

Služba HelpDesk informačního systému Munis v současné době nabízí:

  • zadávání nových požadavků
  • přehled aktivních či historických požadavků
  • aktuální přehled o stavu požadavku
  • možnost komentovat vyjádření konzultanta
  • možnost znovuotevření požadavku, pokud není zákazník spokojený s řešením
  • zasílání notifikací s informacemi o přechodech do stavu řešení, vyřešení požadavku, případně čekání na vyjádření zákazníka.

Tip pro Vás

Využijte podpory prostřednictvím e-mailu, podpora po telefonu není vždy optimální řešení.

Do e-mailu popište co nejlépe problém, popř. informace doplňte snímkem obrazovky.